دسته بندی:

نصب گواهینامه ssl در پلسک

موارد  زیر را برای نصب گواهینامه SSL در پلسک سرور وب خود دنبال کنید. هنگامی که فرآیند نصب  تکمیل شود ، باید Parallels Plesk Panel را مجددا راه اندازی کنید تا سرور شما گواهی جدید را تشخیص دهد.

نصب ssl در پلسک :

برای نصب ssl در پلسک ابتدا لینک نصب اس اس ال را روی سرور باز کنید و پس از پر کردن فرم ثبت نام ، کد CSR ایجاد شده را وارد کرده، تا ایمیل تایید ارسال شود.

لینک تایید موجود در ایمیل را باز کرده و کد تایید را وارد کنید تا ایمیل حاوی کدهای CA  و CRT ارسال شود.

سپس وارد کنترل پنل پلسک خود شوید.و از منوی کناری دامین مورد نظر را انتخاب کنید.و بر روی Certificates کلیک کنید و  در تنطیمات افزونه ی SSL/TLS Certifcates کد های ارسال شده را در باکس های مربوطه وارد کرده و بر روی دکمه ی Upload Certificate  کلیک می کنیم تا نصب گواهینامه SSL انجام شود.

همچنین میتوانید برای آپلود گواهی نامه به عنوان متن – your_domain_name.crt و DigiCertCA.crt را باز کرده و تمامی محتوای آن ها را در بخش های مربوطه وارد کنید .و بر روی send ext کلیک کنید.

همچنین با ایجاد کد CSR ، کد KEY نیز ایجاد میشود و در باکس Private key  قرار می گیرد.

گواهینامه سایت خود را برای استفاده از گواهینامه SSL جدید که تازه نصب کرده اید تغییر دهید.

روی آیتم “Server” از منوی سمت چپ کلیک کنید. و بر روی منوی Service Management کلیک کنید.

وب سرور آپاچی را یک بار stop و دوباره start کنید تا گواهینامه فعال شود .

یک مرورگر وب را باز کرده و با استفاده از https از سایت خود بازدید کنید. بهتر است با اینترنت اکسپلورر و همچنین فایرفاکس آزمایش شود، زیرا فایرفاکس به شما هشدار میدهد اگر گواهی middleware شما نصب نشود. شما نباید هیچ هشدار یا خطای مرورگر را دریافت کنید .همچنین در سایت https://confirm.globessl.com/ssl-checker.html میتوانید نصب گواهینامه SSL در پلسک را چک نمایید.