دسته بندی:

ساخت فایل نصب بوسیله ویندوز XP

یکی از مهمترین نگرانی های برنامه نویسان و سازندگان نرم افزارها و بازی های کامپیوتری ساخت فایل setup برنامه ها و بازی ها می باشد.به همین علت بسیاری از این افراد به دنبال نرم افزارهای مختلفی برای این کار می گردند ولی اگر می دانستند که با ویندوز XP و بدون نیاز به هیچ برنامه جانبی هم می توانند فایل نصب برای خود بسازند هرگز رنج پیدا کردن یک نرم افزاری که فایل نصب را می سازد را به جان نمی خریدند.

برای انجام این ترفند در Runعبارت Iexpress را تایپ کنید و در پنجره باز شده گزینه next را کلیک کنید.

در مرحله بعدی Extract files only را اتنتخاب کنید و next بزنید

در این مراحله باید یک نام برای فایل خود انتخاب کنید(قسمت بالایی)و بعد روی Next کلیک کنید.
گزینه ی No Prompt را انتخاب کنید و دوباره روی Next کلیک کنید. اگر گزینه ی Prompt User Width را انتخاب نمایید سوالی از شما پرسیده می شود که آیا برای نصب آماده هستید یا نه
گزینه Do not sdisplay a license را انتخاب کنید. و با زدن Next به مرحله بعدی بروید.
در اینجا فایل مورد نظر خود را اضافه کنید.توجه داشته باشید که فقط می توانید یک فایل انتخاب کنید. برای انتخاب کل فایل ، فایل های مورد نظر را به صورت Zip در آورید. حالا روی Next کلیک کنید.
در اینجا می توانید انتخاب کنید که فایل شما در ویندوز چگونه نشان داده شود. گزینه پیش فرض را انتخاب کنید و روی Next کلیک کنید.
در اینجا گزینه ی Display Message را انتخاب کنید تا بعد از اتمام مراحل نصب پیام اتمام مرحله نصب را نمایش دهد. بعد روی Next کلیک کنید.
در این مرحله می بایست یک مسیر برای ذخیره فایل خود انتخاب کنید. روی Next کلیک کنید.
گزینه ی Don’t Save را انتخاب کنید. و روی Next کلیک کنید.
در اینجا روی Next کلیک کنید.
کار با موفقیت به اتمام رسید. روی Finish کلیک کنید