دسته بندی:

لایسنس Cpanel ، لایسنس سی پنل

کنترل پنل هاستینگ سی پنل در حال حاضر قوی ترین و محبوب ترین کنترل پنل هاستینگ در جهان است. بالای ۹۵٪ وب هاستینگ های ارائه کننده هاست اشتراکی در جهان ، از کنترل پنل سی پنل استفاده میکنند. علاوه بر وب هاستینگ ها و ارائه کنندگان خدمات و هاست و میزبانی وب ، بسیاری از وب مستران و مدیران وب سایت های بزرگ نیز ، با خرید لایسنس سی پنل ( لایسنس Cpanel ) برای سرور اختصاصی و سرور مجازی خود ، اقدام به نصب سی پنل روی سرور های شخصی میکنند.

خرید لایسنس سی پنل ( لایسنس Cpanel )


قیمت لایسنس سی پنل نسبت به امکانات بیشمار و محیط کاربرپسند آن زیاد نیست. ولی لایسنس cpanel در زمره کنترل پنل های وب هاستینگ ارزان طبقه بندی نمیشود. لایسنس cpanel به صورت ماهیانه و سالیانه و همچنین به صورت جداگانه برای سرور اختصاصی و VPS فروخته میشود. قیمت لایسنس cpanel مخصوص سرور های مجازی یا همان VPS ارزان تر از لایسنس سی پنل مخصوص سرور اختصاصی است. تفاوت قیمت لایسنس سی پنل برای سرور اختصاصی و سرور مجازی ارتباطی با امکانات ارائه شده توسط کنترل پنل ندارد و امکانات این پنل در هر دو پلان یکسان است.

با خرید لایسنس cpanel برای سرور مجازی و اختصاصی خود ، از امکانات فراوانی برای مدیریت سرور لینوکس خود برخوردار خواهید شد. امکاناتی مانند مدیریت حرفه ای هاست و یوزر های ساخته شده در سرور ، نصب و کامپایل آخرین ورژن انواع سرویس ها و برنامه های لینوکس و محیط زیبا و کاربرپسند پنل هاستینگ ، تنها بخشی از امکاناتی هستندکه بعد از خرید لایسنس سی پنل از آن بهره مند خواهید شد.

 

برای بررسی وجود لایسنس و یا اکسپایر بودن آن میتوانید از لینک زیر استفاده نمایید :

http://verify.cpanel.net/

در صورتی که لایسنس شما وجود داشت اما برای شما غیر فعال نشان میداد از کامند زیر در سرور خود استفاده نمایید :

/usr/local/cpanel/cpkeyclt

همچنین پس از اینکه لایسنس شما اکسپایر شده است و برای فعال سازی پس از تمدید باید از کامند بالا استفاده نمایید