دسته بندی:

مشاهده آمار در سی پنل با Web / FTP stats

بخش وب / FTP Statistics شما را از طیف وسیعی از اطلاعات در مورد وب سایت شما، از آخرین بازدیدکنندگان به خلاصه ماهانه بازدید از بازدید، و همچنین خطای یک ورود به سیستم را ارائه می دهد.

Analog

ANALOG ابزار گزارش تجزیه و تحلیل ارائه جامع پوشش آمار وب سرور موجود برای وب سایت خود را با استفاده از CPanel می باشد.
برای استفاده از ابزار آنالوگ:

۱٫ بر روی لینک آنالوگ در منطقه آمار وب / FTP کلیک کنید.

۲٫ روی ماه که می خواهید کلیک کنید

۳٫ شما در حال حاضر با صفحه آمار وب سرور برای وب سایت شما ارائه شده است. شما می توانید گزارش را به صورت آنلاین فهرست کنید یا آن را برای تفصیل بیشتر در حالت آفلاین چاپ کنید. 

Webalizer

ابزار Webalizer یک صفحه خلاصه گرافیکی از استفاده از سایت شما ایجاد می کند.و به شما یک نمای کلی سریع و روشن از فعالیت وب سایت شما بدهید.

برای وارد شدن به این قسمت روی Webalizer کلیک کنید.

آمار Sub domain ها

در این قسمت می توانید به Analog و Webalizer مربوط به Subdomain ها دسترسی پیدا کنید.

به این منظور روی Subdomain stats کلیک کنید.

Latest Visitors

این ابزار آخرین ۳۰۰ بازدید کننده که سایت شما در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کرده است را فهرست می کند. توجه داشته باشید که بازدیدکنندگان به عنوان درخواستهای سرورها تعریف میشوند نه افراد انفرادی.

برای مشاهده آخرین بازدید کنندگان:

۱٫ بر روی لینک آخرین بازدیدکنندگان در منطقه آمار وب / FTP کلیک کنید.

۲٫ نتایج را مرور کنید. شما می توانید روی لینک Referrer کلیک کنید تا صفحه سایت ارجاع شده باز شود یا روی لینک URL کلیک کنید تا فایل مورد درخواست را باز کنید.

پهنای باند ( Bandwidth )

در این قسمت می توانید مقدار مصرف پهنای باند سایت تان را مشاهده کنید مثلا پهنای باند برای  HTTP ( برای سایت ) POP ( برای ایمیل )  و چنانچه سیستم مدیرتی شما از FTP پشتیبانی کند میزان مصرف پهنای باند برای FTP را هم نشان می دهد.

۱- روی گزینه Bandwidth کلیک کنید.

۲- برای دیدن مقدار مصرف همه انوع باندها روی نامه دامنه ای که به رنگ زیر است کلیک کنید ( this color )

Error logs

ورودی خطا شامل تمام خطاهای HTTP است که زمانی رخ می دهد که بازدیدکنندگان سعی در دیدن سایت شما دارند، مانند فایل های درخواست شده یافت نشد و غیره. ابزار Error Log در حال ارائه آخرین ۳۰۰ ورودی در ورود به سیستم شما است. استفاده مرکزی از این ابزار این است که فعالیت های مشکوک سرور، مانند حملات ویروس را هدف قرار دهد. اگر نگرانی هایی در مورد فعالیت در گزارش های خطا شما وجود دارد، لطفا با مدیر میزبان خود تماس بگیرید.

برای چک کردن گزارش خطا شما:

۱٫ بر روی لینک ورود به خطا در منطقه آمار وب / FTP کلیک کنید.

۲٫ نتایج را مرور کنید.