دسته بندی:

هاست وردپرس

سرویس میزبانی وب تخصصی سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه اندازی شد . هاست وردپرس مناسب وب مسترانی است که علاقه دارند وب سایت مبتنی بر سیستم مدیریت محتوای وردپرسشان روی سروری که اختصاصا برای وردپرس کانفیگ و پیکربندی شده است میزبانی شود . قیمت هاست های کانفیگ شده مخصوص وردپرس با توجه به امکانت ارائه شده و کیفیت خدمات هاستینگ ، مناسب و ارزان است .

مزایای خرید هاست وردپرس

با خرید هاست وردپرس ، وب سایت وردپرسی شما بسیار سریع تر لود شده و از امنیت و پایداری بسیار بالا تری برخوردار خواهد بود . در هاست های عمومی و جنرال ، سرور به دلیل نیاز به ساپورت تمامی انواع اسکریپت ها و سیستم های مدیریت محتوا ، پر از انواع برنامه ها و پکیج های نصب شده بر روی لینوکس است که خود سبب کند شدن سیستم و سایت و پایین آمدن امنیت سرور میشود . هاست کانفیگ شده تخصصی وردپرس از انواع سیستم کش جهت بارگذاری سریع وب سایت وردپرسی شما پشتیبانی میکند . کنترل پنل های وب هاستینگ ارائه شده روی هاست کانفیگ شده مخصوص وردپرس ، دایرکت ادمین ، کلوکسو و وب مین هستند .

بر روی سرور اختصاصی مخصوص هاست کانفیگ شده مخصوص وردپرس ، به دلیل عدم هاست هر گونه سیستم مدیریت محتوا به جز وردپرس ، فقط پکیچ ها و سرویس های مورد نیاز وردپرس نصب شده است و تقریبا هیچ اسکریپت و سایت سازی به جز وردپرس روی آن اجرا نمیشود . سرعت لود عالی سایت در هاست های مخصوص سیستم مدیریت محتوای وردپرس و آپتایم بسیار بالا در هاست ، سبب بهبود وضعیت سئو و دسترسی دائمی اسپایدر های گوگل به وب سایت شما خواهد شد . هاست وردپرس مجهز به فایروال و آنتی ویروس های به روز و آپدیت است و فایل های کانفیگ هر هاست از هاست دیگر جداست . سرویس هاست وردپرس مناسب سایت های مبتنی بر سیستم مدیریت محتوای WordPress با بازدید های متوسط تا بازدید های بسیار بالا است .