انتقال سرویس به کاربر دیگر در آنلاین سرور

با سلام

شاید برای شما هم اتفاق بیافتد که سرویسی را بخواهید به پنل دیگری به هر دلیلی انتقال بدهید .

شاید طراح وب سایت برای شرکتی هستید و باید پروژه را تحویل بدهید و یا اینکه در شرکتی کار میکنید و میخواهید پس از خروج از شرکت به اکانت خودشون یک سرویسی را انتقال بدهید

برای اینکار ما همه مراحل را خودکار کرده ایم و نیاز به تیکت نیست و به سادگی خودتان میتوانید این انتقال را انجام بدهید .

فقط دو نکته را باید در نظر بگیرید :

۱- دامنه از این طریق قابل انتقال نیست

۲- سرویس هایی که زیر ۱ روز از زمان خریدش گذشته است همانطور که در تصاویر پایین میبینید قابل انتقال نیستند و باید حتما حداقل یک روز از زمان خرید سرویس گذشته باشد .

۳- مسئولیت سرویس ها قبل از انتقال برای مالک اول و بعد از انتقال با مالک دوم خواهد بود .

۴- سرویسی که قصد انتقال آن را دارید نباید فاکتور پرداخت نشده ای داشته باشد و باید ابتدا تمدید کرده و سپس اقدام به انتقال نمایید .

میتوانید لینک فاکتور را به کاربر مقصد بدهید تا فاکتور مربوطه را ایشون پرداخت بکنند و از این بابت محدودیتی وجود ندارد و میتوانید فاکتور هر پنلی را با داشتن لینک آن پرداخت نمایید .

۵- بعد از اینکه سرویس به پنلتان انتقال پیدا کرد رمز هایتان را عوض بکنید و اگر هاست انتقال میدهید داخل سی پنل یا پلسک ایمیل قبلی را به ایمیل جدید تغییر بدهید .

حالا بریم سراغ اصل مطلب و اونم انتقال یک سرویس است که ۳ تا راه برای رفتن به صفحه مربوطه دارید .

اولین راه کلیک روی این لینک است و راهکار دوم سمت راست پنل کاربری از بخش سرویس ها میتوانید روی گزینه انتقال هاست به کاربر دیگر را بزنید و یا اینکه توی هر کدوم از سرویس ها سمت چپ روی این گزینه کلیک بکنید .

همونطور که دیدید ما همه جا گذاشتیمش که از دید شما پنهان نباشه و بتونید راحت دسترسی داشته باشید و در تصویر زیر میتوانید راه های دسترسی را ببینید :

حالا که روی این لینک ها کلیک کردید تصویری مثل تصویر زیر میبینید :

همانطور که در صفحه بالا میبینید باید سرویس را انتخاب بکنید و ایمیل کاربر مقصد را بزنید و بعدش روش گزینه انتقال سرویس کلیک بکنید و اگر کاربر وجود داشته باشه مثل تصویر زیر میشه :

حالا وقتشه که به مالک جدید بگید به همین بخش یعنی سرویس ها >> انتقال سرویس به کاربر دیگر یا این لینک وارد بشه و تایید بکنه که این سرویس را میخواهد شما بهش منتقل بکنید مثل تصویر زیر براش میاد :

روی گزینه پذیرفتن کلیک که بکنند مستقیم سرویس به پنل جدید یعنی مالک جدید منتقل میشه و از اکانت قبلی حذف میشه و مثل تصویر زیر میشه :

به همین سادگی یکی از مشکلاتی که همیشه براش تیکت میزدید حل شد و میتونید خیلی سریع انتقال سرویس بین کاربران آنلاین سرور انجام بدهید .

اگر مشکلی بود بفرمایید ما درخدمتیم . . .

ارسال نظر

شانزده + 15 =