دسته بندی:

دیتاسنتر Colocrossing

معرفی دیتا سنتر colocrossing

شرکت Velocity Servers به عنوان شرکت مادر دیتا سنتر colocrossing در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد. این شرکت به عنوان یک سرویس دهنده‌ی خدمات اینترنتی و میزبانی وب آغاز به کار کرد. پس از چندین سال تلاش، امروزه به یکی از بزرگ‌ترین دیتاسنترهای دنیا بدل شده که در نقاط مختلف ایالات متحده‌ی آمریکا مراکز داده بزرگی در اختیار دارد.

در سال ۲۰۰۶ دیتاسنتر colocrossing از یک شرکت ارائه دهنده‌ی میزبانی وب و سرورهای بازی آنلاین، گام بلندی به سمت فراهم کردن زمنیه‌ی میزبانی سرور اختصاصی در سراسر جهان برداشت. طی این اقدامات موفق شد تا در سال ۲۰۰۹ بزرگ‌ترین مرکز داده‌ی خود را در Dupont Farbos شیکاگو راه اندازی کند. اینگونه چشم اندازی برای رشد شرکت در سال‌های آینده فراهم کرد.

دیتا سنتر colocrossing در سال ۲۰۱۲ به سطحی از درآمد رسیده بود که جهت امور خیریه دو مدرسه‌ی ابتدایی ایالت بوفالو را به بیش از ۱۰۰ کامپیوتر نو و جدید به ارزش ۸۰٫۰۰۰ دلار مجهز کرد. در همان سال اولین مرکز داده‌ی خود را در بوفالو افتتاح کرد تا تعداد مراکز داده خود را در ایالات متحده به ۹ عدد برساند.

در سال ۲۰۱۴ به دلیل رشد سریعی که طی سال‌های قبل داشت، به عنوان یکی از هشت شرکت خصوصی دارای رشد در مجله‌ی شرکت INC5000 ایلات متحده معرفی شد. دیتاسنتر colocrossing برای حمایت از رشد مشاغل، دو مرکز داده‌ی جدید خود را با پشتیبانی عملیاتی ۲۴/۷ در مزکر شهر بوفالو افتتاح کرد. سال ۲۰۱۵ افتتاح سومین مرکز داده‌ی خود را نیز در بوفالو جشن گرفت.

نقاط قوت دیتاسنتر Colocrossing

  • دیتا سنتر colocrossing بهترین سرویس‌ها را ارائه می‌دهد. همچنین آپتایم ۱۰۰% تضمینی را بواسطه کارکنان پرشور و آگاه، تکنولوژی مدرن و تعهد در ارسال نتایج بسیارخوب برای شما به ارمغان می‌آورد.
  • مراکز داده‌ی این دیتا سنتر در مکان‌های استراتژیک و بسیار ایمن مستقر شده اند.
  • تمهیدات و تجهیزات بشدت امنیتی برای تامین سطح بالای امنیتی جهت حفاظت از داده‌های مشتری
  • پشتیبانی قدرتمند ۲۴/۷
  • سخت افزارهای اورجینال و تجهیزات به روز
  • فایروال سخت افزاری رایگان روی هر سرور
  • ارائه دسترسی rescue به سرور اختصاصی
  • عدم حساسیت بالا و کاهش Abuse ها

شرکای تجاری:

مایکروسافت یکی از اصلی‌ترین شرکت‌هایی است که هم خدمات وب خود را از این دیتاسنتر تهیه می‌کند هم لایسنس‌های خود را به این دیتاسنتر و کاربرانش ارائه می‌دهد. دیتا سنتر colocrossing شریک مایکروسافت است و با مایکروسافت در ارائه‌ی لایسنس SPLA همکاری می‌کند.

این دیتا سنتر با شرکت Junpier Networks  نیز شریک شده و همچنین لایسنس JunOS را با تخفیف ارائه می‌دهد.
از دیگر شرکای آنها می‌توان به شرکت Western Digital اشاره کرد که نشان می‌دهد کارکنان کلوکراسینگ متخصصان آموزش دیده ای هسند که بدلیل شراکت با WD آشنایی کافی با سخت افزار دارند.

در سال ۲۰۱۸ نیز موسسه‌ی Deluxe Corporation برای افزایش زمینه‌ی رشد و توسعه با کلوکراسینگ سهیم شد. از دیگر همکاران دیتاسنتر colocrossing می‌توان به google و دیگر شرکت‌های معروف جهان نیز اشاره کرد.

افتخارات

دیتاسنتر colocrossing تا سال ۲۰۱۷ موفق به دریافت سه جایزه‌ی INC5000 و یک جایزه‌ی Deloitte 500 و یک عنوان Buffalo Fast 50 شده است.

سراسر ایالات متحده از جمله شیکاگو، نیویورک، دالاس، سیاتل، لس آنجلس، سان خوزه، بوفالو، آتلانتا و.. را با مراکز داده‌ی خود تحت پوشش قرار داده است.

برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ مرکز داده‌ی بوفالو موفق به کسب گواهی SSAE شد. این گواهی پس از یک دوره بازرسی شش ماه از سطح امنیتی فیزیکی و نرم افزاری دیتاسنترها صادر می‌گردد. امنیت مرکز داده‌ی بوفالو حتی از معیارهای SSAE-16 هم بالاتر بود و این خبر مشتریان بسیاری را به سمت دیتا سنتر colocrossing سرازیر کرد.

در سال ۲۰۱۸ نیز دیتاسنترهای کلوکراسینگ در آتلانتا، بوفالو، دالاس، سان خوزه و نیویورک موفق به کسب گواهی SSAE-18 شده اند.

نقاط ضعف این دیتاسنتر

  • عدم ارائه‌ی KVM روی سرور
  • پینگ بالا نسبت به ایران: به علت فاصله‌ی جغرافیایی بسیار بالا با ایران، پینگ سرورهای دیتا سنتر colocrossing برای کاربران ایران بسیار بالا بوده و موجب کاهش سرعت اتصال و دسترسی می‌شود. در نتیجه برای استفاده‌ی کاربران ایرانی جهت سایت‌های سنگین، آپلود و دانلود و مشابه آنها مناسب نمی‌باشد.

نکاتی در مورد دیتاسنتر colocrossing

  • پشتیابنی و مشتری مداری این مجموعه بسیار عالی است. شعار این شرکت این است ” ما شما را مشتری نمی‌دانیم، شما را شریک و همکار می‌دانیم و به روابط بیش از هر چیز دیگر اهمیت می‌دهیم”
  • شما امکان استفاده از متخصصین حرفه ای IT این شرکت و تجربیات آنها را در پشتیبانی دارید.
  • مرکز داده‌ی بوفالوی دیتا سنتر colocrossing از نیروی تجدیدپذیر برق-آبی تغذیه می‌کند که از آبشار نیاگارا تولید می‌شود.

خدمات ارائه شده از دیتا سنتر colocrossing در آنلاین سرور

هم اکنون شما می‌توانید سرور مجازی آمریکا را توسط انلاین سرور از دیتا سنتر colocrossing تهیه نمایید. نسبت به قدرت سخت افزاری، امنیت و پشتیبانی ای که در اختیار شما قرار می‌گیرد هزینه‌ی مقرون به صرفه ای خواهید پرداخت. اما مجددا ذکر می‌کنیم که قبل از خرید، متوجه پینگ بالای آن نسبت به ایران نیز باشید.
جهت اطلاع از پلن‌ها به صفحه‌ی سرور مجازی آمریکا در سایت آنلاین سرور مراجعه فرمایید.

ارسال نظر

15 + 14 =