دسته بندی:

هاست دانلود چیست؟

هاست دانلود یک فضای کامل برای میزبانی فایل های دانلودی وب سایت شما می‌باشد. زمینه‌ی فراهم شده برای این سرویس به گونه ای است که علاوه بر پهنای باند بسیار، فضای ذخیره سازی زیاد، سرعت دیسک سخت و سرعت شبکه‌ی بالا، توانایی مدیریت مصرف حافظه و استفاده از دیسک سخت در هنگام مواجهه با حجم زیاد دانلود و پاسخگویی به نیاز کاربران را دارا باشد.

این سرویس معمولا با فضای بالا در اختیار مشتری قرار میگیرد و فقط مخصوص دانلود فایل است. یعنی شما می توانید با فایل های خود را داخل این فضا قرار داده و برای دانلود با لینک مستقیم در سایت قرار دهید.

هاست‌های ویژه ی دانلود که ممکن است ده ها گیگابایت فضا و صدها گیگابایت پهنای باند در اختیار شما قرار دهند؛ قطعا مناسب ترین گزینه برای ایجاد فضای دانلود و آپلود راحت شماست تا فایل‌های بسیاری را با حجم بالایی به صورت  همزمان به کاربران زیادی ارائه دهید.

از مزایای این هاست امکان استفاده از رپیدلیچ و سرعت بالا در دانلود و آپلود است و مخصوص همین کار تنظیم شده است.

در این هاست امکان ایجاد سایت وجود ندارد و فقط برای آپلود و دانلود است. در نتیجه خرید آن در کنار هاست اصلی برای میزبانی هاست صورت می‌گیرد. یعنی ابتدا یک هاست جهت ایجاد ایمیل و وب سایت، انتخاب شده و سپس جهت قرارگیری فایل ها از هاست‌های ویژه ی دانلود استفاده میگردد تا در این صورت فشار زیادی به هاست اصلی وارد نشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید هاست دانلود با همکاران ما در تماس باشید.