خطای Resource Limit Is Reached

ممکن است وقتی که بیش از حد منابع سرور را مصرف میکنید با خطای Resource Limit Is Reached در سایت روبرو شده باشید .مصرف بیش از حد منابع مانند رم ،سی پی یو و … در هاست های اشتراکی رخ میدهد و باعث عدم نمایش وب شما میشود .

در هاست اشتراکی منابع سرور بین اکانت های مختلف تقسیم می شود و همه سایت ها  می توانند به یک میزان از منابع سرور استفاده کنند .دلایل بروز این خطا بسیار است اما متداول ترین علت وقوع این خطا اسکریت شما و یا پلاگین های نصب شده بر روی سایت شما است .برخی از پلاگین ها منابع زیادی را مصرف میکنند یا ممکن است به دلیل ناسازگاری آن ها مشکلاتی را برای شما ایجاد کنند.
برای رفع مشکل ابتدا همه پلاگین ها و ماژول های سایت خود را به ترتیب غیر فعال کرده و تست کنید بهتر است که فایل error_log را در هاست خود باز کنید و آن را مطالعه کنید و پلاگین مربوطه که موجب ایجاد مشکل شده است در این فایل نمایش داده می شود آن را حذف و یا غیر فعال نمایید سایت لود می شود .

همچنین میتوانید تنظیمات CloudFlare را برای سایت خود انجام دهید . CloudFlare موجب کاهش منابع سرور ،کاهش زمان بارگذاری سایت و کاهش حجم سایت میشود .
اگر ارور  error 508: Resource Limit Is Reached  همچنان نمایش داده می شود  و راه حل های بالا مشکل شما را رفع نکرده است  ,باید سرویس میزبانی هاست خود را به پکیج های بالاتر ارتقا دهید تا منابع بیشتری در سرور به هاست شما اختصاص داده شود از طریق آموزش آیا امکان ارتقا فضای میزبانی در آینده وجود دارد؟ میتوانید هاست خود را ارتقا دهید .

همچنین میتوانید سایت خود را به سرور مجازی منتقل کنید تا از تمامی منابع آن به صورت اختصاصی استفاده کنید . این راهکار برای وب هایی که بازدید بالایی دارند و منابع مصرفی آن ها بسیار زیاد است و هاست اشتراکی پاسخگوی آن ها نیست .