دسته بندی:

دیتاسنتر Redstation

دیتاسنتر Redstation از محبوب‌ترین دیتاسنترهای جهان مخصوصا نزد کاربران ایرانی است که بویژه برای دریافت سرورهای اختصاصی فوق العاده قدرتمند به آن مراجعه می‌کنند. دیتا سنتر رد استیشن از بهترین سرورهای کمپانی  DELL که سومین رتبه در تولیدکنندگان سرور جهان را دارد استفاده می‌کند.

همچنین از پردازشگرهای گرافیکی  Nvidia برای استفاده از پیشروترین فناوری GPU با کارایی بالا، DDOS Protection بسیار قوی آخرین نسل نرم افزاری سیسکو برای تحمل حملات بالا با کمترین تاخیر، پردازنده‌های پرسرعت و رم‌های DDR4 ECC برای دیتابیس‌ها و برنامه‌های حساس به سرعت و شبکه‌های قدرتمند نتورک سیسکو بخاطر سیستم محافظت DDOS و Arbor و بیشترین سرعت، استفاده می‌نماید.

تاریخچه دیتا سنتر Redstation رد استیشن

این دیتاسنتر اوایل سال ۱۹۹۸ تاسیس شد. موسسه IOMART در سال ۲۰۰۸ دیتا سنتر RapidSwitch و در سال ۲۰۱۳ دیتاسنتر Redstation را خریداری کرد. در سال ۲۰۱۶ این دو سایت را تلفیق کرد و اکنون هردوی آنها زیرمجموعه‌ی IOMART هستند. این شرکت مالک آی پی‌های این دو مجموعه می‌باشد.

IOMART با داشتن ۸ دیتا سنتر در بریتانیا و استفاده از سرورهای پرقدرت شرکت DELL و ارائه قیمت‌های مناسب‌تر نسبت به دیگر مراکز داده بریتانیا، باعث شد رد استیشن به یکی از محبوب‌ترین دیتاسنترهای انگلستان و جهان تبدیل شود.

اولین دیتا سنتر Redstation در “گاسپرت همپشایر” افتتاح شد. در سال ۲۰۱۰ نیز یک پارک داده ۵۰۰۰ فوتی که تقریبا دوبرابر مرکز اولیه بود و از فناوری روز دنیا و سیستم خنک کنندگی رایگان GEA Denco استفاده می‌کرد در همانجا تاسیس کرد. در سال ۲۰۱۷ دفتر همپشایر تبدیل به دفتر مرکزی این دیتا سنتر شد.

رد استیشن اکنون با مدیریت حدود ۲۰,۰۰۰ سرور و داشتن مشتریانی از ۱۵۰ کشور دنیا و همچنین حدود ۳۰۰۰ مایل شبکه فیبری، میزبان هزاران وسب‌سایت، حساب‌های ایمیل و برنامه‌های کاربردی است.

RedStation اکنون دیگر بخشی از IOMART Group plc است که به ارائه خدمات هاستینگ و میزبانی وب در بریتانیا و جهان می‌پردازد. مرکز عملیات آنها در نزدیکی شهر ساتمتون واقع شده و مرکز همپشایر آنها بوسیله‌ی دو خط ۱۰ و ۲۰ گیگابایتی به مرکز اینترنت لندن متصل است.

ویژگی‌های دیتاسنتر Redstation

دیتاسنتر Redstation به دلیل استفاده از فناوری سبز از مراکز داده سبز و سازگار با محیط زیست شناخته شده است. نصب هر دو سیستم عامل ویندوز و لینوکس روی سرور مجازی و اختصاصی این شرکت مجاز است.

سرورهای اختصاصی و درنتیجه سرورهای مجازی انگلستان از طریق  NTT ،TATA Communications ، TeliaSonera ، EDGE-IX ، AMS-IX ، Level3 ، LINX ، Deutsche Telekom ، Tinet  و Cogent به چندین مسیر اتصال دارند.

همچنین دارای گواهی‌نامه‌ها و جایزه‌های بسیاری مانند PCI DSS ، ISO 9001 ، ISO 14001 ، ISO 20000-1 ، ISO 27001 ، Cyber Essentials ، ISO/IEC 27018 ، ISO 22301 ، Data Protection ، OHSAS 18001 ، ISO 17788 ، ISO 17789 ، SAS 70 ، SASE 16 ، SOC1 ، SOC2 می‌باشد.

مزایای Redstation

  • استفاده از سخت افزارهای بسیار پرقدرت DELL
  • پورت تضمینی ۵۰۰ مگابایت تا ۱ گیگابایت
  • آپتایم ۹۹٫۹۹% واقعی
  • ارائه کنترل پنل Dell Remote KVM and Remote Media برای راه اندازی مجدد سخت افزار از راه دور به هر مشتری سرور اختصاصی دیتاسنتر Redstation به همراه کارت دسترسی شرکت دل DRAC
  • تجهیز هر دو مرکز داده همپشایر به منبع تغذیه اضطراری N+1
  • دسترسی ۲۴*۷*۳۶۵ به متخصصین
  • استخدام متخصصین علاقه مند و خلاق
  • پشتیبانی بسیار قدرتمند شبانه روزی در تمام ساعات روز، هفته و سال ( برای هر سرور اختصاصی یک متخصص ارشد با تماس تلفنی در دسترس خواهد بود و مشکل به صورت رایگان حل خواهد شد)
  • امنیت تصمین شده سرور
  • اتصال ۱۰۰ مگابایتی بی‌سیم اختیاری
  • ارائه ۱ و گاهی تا ۴ آی پی رایگان
  • امکان انتخاب پورت ۱۰Gbps به صورت اختصاصی
  • پهنای باند نامحدود
  • نداشتن هزینه راه اندازی جداگانه برای سرور اختصاصی
  • امکان نصب KVM
  • خرید آی پی اضافه تا ۲۵۶ عدد با تکمیل فرم Ripe
  • امکان نصب مجازی ساز

معایب رد استیشن

بزرگ‌ترین و تنها ایراد این مرکز داده را شاید بتوان همین دانست که سرورهای اختصاصی دیتاسنتر Redstation به دلیل سخت افزارهای بسیار قدرتمند معمولا دارای هزینه‌ی بالاتری نسبت به دیتاسنترهای دیگر جهان هستند که برای کاربران عادی واقعا زیاد است.

خرید سرور مجازی و اختصاصی انگلیس آنلاین سرور

خرید سرور اختصاصی انگلیس آنلاین سرور از دیتا سنتر Redstation انجام می‌شود. شرکت‌هایی که نیاز به سخت افزارهای بسیار قدرتمند و دارای منابع بیش از حد معمول دارند اغلب به سمت این مرکز داده می‌روند.

خرید سرور مجازی انگلیس از آنلاین سرور نیز روی سرورهای همین مرکز داده با پایین‌ترین قیمت ممکن ارائه می‌شوند. به دلیل پینگ نسبتا مناسب انگلیس نسبت به ایران، خرید سرور مجازی این مرکز داده بین کاربران ایرانی شناخته شده و محبوب است.

آنلاین سرور دارای همکاری مستقیم با رد استیشن می‌باشد و تمام سرورهای دیتاسنتر Redstation که در سایت رسمی آن موجود است اما در پلن‌های آنلاین سرور نیست هم قابل سفارش هستند.

ارسال نظر

20 + 20 =