دسته بندی:

چرا سرور مجازی SSD ایران ؟

امروز سعی داریم خیلی کوتاه و مفید به شما عزیزان از مزایای هارد SSD بگیم .
حتما میدونید که آنلاین سرور بیش از ده سال است که سابقه فعالیت در حوزه هاستینگ را دارد و طی تحقیقاتی که که به تازگی انجام داده‌ایم به این نتیجه رسیده ایم که درصد رضایت کاربرانی که سرورهای مجازی SSD ایران رو تهیه کردند ۲۵درصد بیشتر از کاربرانی است که سرور های مجازی ایران با هارد HDD را خریداری کرده اند.
حال سعی میکنیم دلایل مختلفی که باعث این رضایت شده را در ادامه بررسی کنیم.
همونطور که میدونید هارد های SSD به میزان ۵برابر سرعت بیشتری به نسبت هارد های HDD دارند این موضوع یکی از دلایل مهم در رضایت کاربران از این سرویس ها شده است.

اما نقش اصلی این سرعت ۵برابر در چه جاهایی دیده میشود ؟

بنا به استفاده هر فرد از سرور های مجازی یا اختصاصی این موضوع نقش کلیدی دارد.
بسیاری از عزیزان از سرور های مجازی برای برگزاری کلاس‌های آنلاین , بورس , اجرای نرم‌افزار های مختلف و … استفاده میکنند که در این موضوعات سرعت سرور نقش کلیدی در اجرای درست این اهداف دارد.

در برگزاری کلاس‌های آنلاین و آفلاین تعداد حضور همزمان شرکت کننده ها در یک زمان خاص زیاد میشود که ارسال سریع پیام در قسمت چت , سرعت بالا در بارگزاری جزوات و تصاویر و … و همچنین اتصال دائم همه افراد به برنامه و هنگ نکردن از نکات مهمی است که باید برگزار کنندگان این کلاس ها یا کنفرانس ها توجه داشته باشند. با توجه به تحقیقات و تست های انجام شده توسط آنلاین‌سرور نقش هارد های SSD در این موارد بسیار بالا بوده و باعث اجرای دقیق و درست کلاس یا کنفرانس میشود.

در استفاده سرور ها در بازار سرمایه و بورس , ثبت سریع معاملات از اهمیت زیادی برخوردار است مخصوصا برای افرادی که معاملاتی با مبالغ سنگین انجام میدهند این موضوع اهمیت بیشتری برایشان دارد که خیلی از افراد برای ثبت سریع سفارش خود سرورمجازی تهیه میکنند, حال بهتر است سروری که تهیه میکنید از هارد های SSD برخوردار باشد تا سفارشات خود را کمترین زمان به ثبت برسانید.
برای افرادی که سعی دارن در این باره بیشتر مطالعه کنند پیشنهاد میشود مقاله راز ثبت سریع معاملات بورسی چیست رو حتما مطالعه کنند.

همچنین برخی افراد برای اجرای برنامه های مختلف برروی سرور نیاز به سروری دارند که بدون مشکل نرم افزار هایشان را اجرا کنند و در حین انجام کار با نرم افزار با هیچ مشکلی مواجه نشوند که در این موضوع هم رضایت افرادی که از سرور های مجازی با هارد SSD استفاده کرده اند نسبت به افرادی که از سرورمجازی با هارد HDD استفاده کرده اند بیشتر بوده است.

امیدوارم این مطلب مورد رضایت شما بوده باشد .

ارسال نظر

4 × 3 =